新一歲, 我的生日願望是 :
定d 嚟 去享受 我的學習

每有連續假期都上堂, 拜二五六日要實習和被督導, 拜一三要教書賺十多萬學費. 工作上好像找到長遠的研究方向, 讓我可全心全意做, 看來是值得和幾可行的, 雖然10橫只得一點.

續為家人和老師信主祈禱, 我感到我的信仰事奉場地是在公司, 求神興起福音同工, 或者可以做 Workplace Alpha, 我信弟弟必參與. 拜日崇拜多會到何牧師的堂, 因有午堂, 上完am如pm無課可以去.

有好感恩的事:
1) 與弟的關係和信仰交流更暢順.
2) 弟竟帶同事參加朋友教會BBQ, 又竟然遇上6年前在中神教過我的老師, 她竟記得我, 讓弟與同事高興地問及我在中神的經典事蹟.... 弟竟對她的基督教見解相當欣賞, 她從弟的見解也出奇弟竟非Christian. 我倆大談中神老師的深度..弟認為都值得去聽佢地講道. 等等.... 10 個竟然....

3) 在PsyD course, 又遇到好有心教我們的老師, 讓我第一次見到有中國人內涵的Clin Psy 榜樣, 是本港Clin Psy之父, 教左30多年CP的Prof H (retired). 另外 又有2個50年CP 經驗的美國第一/二代的CP好比心機Sat night同我們越洋上課; 又有一數十年Psychodynamic 經驗, 會叫我們看Freud 的原著的老教授來港教. 佢地的online course係如mentor咁, 好personal的, 好care你的反省和成長. 我祈求自己在極度忙碌中 enjoy 多d 個學習過程.


燒到眼眉:
1) 雖交了30份左右..但仲有5份overdue的功課未交, 都要叫自己 enjoy 下咁做.... 定d 嚟.

2) 我到了瀕臨放棄邊緣, 成績好差, 好久沒上堂: 但我同自己講, 我真係唔會有可能有時間重讀.

a) 4月中就要考 德文 的 畢業試, 讀左3年d分 都無正常過, 要考3小時筆試 (文法, 閱讀理解, 作文) 我作文無Google Translator真係無胆作. 現在正在操past paper, 和oral. 另外重有oral exam (2 x 5mins presentations, Q&A). 我平時 er 左2 mins, 講左1 min, 都仲有2 mins "O"咀.

去年德文升班試只考 oral, 我好好彩, 有個 German 同事同我補習和賽前exercise, 所以勉強 pass....今年無ah.. 我d 文法好差... 我真係唔覺得我可以pass到. 真係好驚但又唔想放棄...


b) 然後5月頭到泰文 考升班試, 明明科科語文都係只得oral的, 唔知點解泰文會走個 筆試 出來.... 嘩..泰文d 字 好難睇...唯一好處係文法似廣東話. 同埋 oral 係由一 cheng mai 來的 examinar 同我們考..一般由校內 另一老師主考的, 正如我去年考德文咁... 問題係我lum 我d 泰文只有一個泰國人聽得明, 就係我老師.....


真係火燒眼眉...... 我要記住.... enjoy...enjoy...吓個學習......定d 定d 嚟....

驚青的 我

2 comments:

Anonymous said...

真係好開心收到你的回覆呢

見唔到你的 "彩色" 留言,一段時間,
都知道你應該是處於 極度 忙碌 ,所以唔感打擾你呢

仲有無頭暈啊? 做到累時,便早點休息,食多o的野...

保重身體啊

願天父的平安,臨到你身上

唔好驚青呀 我地支持你

Anonymous said...

終於見到妳既留言了......但睇完都唔知可以同妳講咩......

只好叫妳不要放棄.......

沒有上帝的許可一隻麻雀都不會掉下來的......

所以妳都不可自己掉下來啊~~努力~~