我昨日本想到同福堂午堂, 因不用崇拜遲到, 但仍然是掛住以利家人和自己屬靈的家人, 個個唔識都熟口熟面, 所以不自覺地在ymt 下了車, 就這樣靜悄悄的回到教會, 看著熟識的人和物, 笑容, 都不知幾咁舒服, 雖然好似好抽離咁...但都好係回家的感覺, 好似好久沒有回家, 就回到家了的感覺. 在跟在so l 的後面, 真的好有這個感覺.

本來想著可以到道風山retreat, 點知完了崇拜, 坐著一陣, 以為無人留意到自己, 點知大G走來, so l 又來問候為何唔見.... pa 又來摸下好miss我咁... 之後m & f 二人走過來為我的學習打氣和問候, 最後竟然有成10個以利亞家人仔一齊過來, M & F, Cal & Lill, Tat, Tall guy, Ed, G, Chi S, Chi S, Esth圍著我, 話一定係比我第一次返教會有更多人熱情接侍... 我好好感動, 話一定係大家接我出 "刷", 今日我終於係 "出 刷 " 的日子la.

之後Karaoke 直落 三女子深情對話dinner, 直至差不多11時.

我好感動呀, 真係好開心ah....

0 comments: