我牛一 ah!

Thursday, March 27, 2008

小妹今日 生日, 收到幼稚園同學的電賀, 教友的 舊同事的 SMS/email 賀壽, 雖然有長命功課正在遲交中, 但都高興多謝大家有心....如果可以 開懷d 做好功課就重好.

好開心, 有個知己好有心咁約我出來 在兩小時內連請我食兩餐, 個日燒牛排好正, 如果熟d重好; 而個日式紅荳水乳超滑, 超creamy, 超香, 一流, 連d 香片都茶香一流.. 只是如果可以邊食邊交心深談就更好..事關唔知點解, 由本來好好深情的交流和關心變了時事追擊, 令我頭都痛晒, 頓時覺得好肚漲食唔落, 神遊丈外 要收鋪歸家. 都係知己, 一看就知我坐著, 嘆息道: "咁難得出來一下, 又收埋自己la..." 真係令我好安慰, 感到好難得到的明白和被了解. 真是我的知己.

這些日子, 我都感到好希望被明白但不能被明白, 所以去到那一班人身邊都只是我一個人, 在人群中一個人心傷, 孤離於人群事物, 在渴望著我的Faith和守候被人明白 和 真心的關愛.

我抱著心愛的雪雪熊是最温暖和滿足的時候, 彌補所遺憾和失去的.

0 comments: