原來4個月無update下大家la.. 但係看大家的留言都不知幾精彩, 特別是這7月, 我都睇唔切大家的留言, 所以在由泰短宣回來都只是答de左幾個留言..

真係好多謝信的complaint, 恆切的關心! 信, what happen in you and in your church lately??? You work hard and play hard wor!!

我就在都幾struggle的境況...唔知好唔好直情停學半年休息下...事關我都交唔切d 功課, 係無mud 鬥心...真係唔係好知點解.. 可能是情傷末好, 心傷弧單得jai, 一個人行得好倦掛?? 又或者係subtle地, 其實都有好多暗暗不協調的心理學和信仰觀念, 令我出奇地辛苦和內裏積下幾深的conflict, 抒解唔到, 不斷讀和交功課, 不斷把conflict收得更入, 也令我內裏積下重擔, 無法前進. 我想我太少時間消化, 所以無法同信仰接軌...積下積下就行唔yuk.


我仍然都係想自己靜下, 所以才少見我吹水.... 唔會上skype住..亦無mud講電話ah.... 主要是見到面才傾談吹水...

為著學費, 外國生活費, 以及我慢慢承認我的工作向度不同了 (由主力科研轉去主力教書), 獨立承擔性和領導之心都強了, 我十年以來第一次認為自己要轉工.

明天3.30pm 去見工, 4.45pm 去面談有關讀書的問題.
我知道神比緊路我行....我好緊張 唔知點行 ....
神啊, 點先係 跟住你行? 我係咪放低左自己, get到左你的意思, 行得正未??


多謝你, 信, 我為你的努力和愛主祈禱和非常proud!!!
Cheers,


---------------------
傳送時間: 5/8/2008 6:09

I would like to make a complain here.
I have sent you some emails but you have not replied.

Thank God you are still alive as I am worrying about you very much. I care you as Gordon Brown care his position of Prime Minister despite everyone here want him to be sacked as soon as possible.

0 comments: